Klacht BEN: 200€ BUITEN INTERNETBUNDEL!!!

Klachtnummer
# 143140
Gebruiker
Effie1964
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vandaag kreeg ik een mailtje van Ben dat de telefoon van mijn zoon (13) is afgesloten omdat er een verbruik is geweest buiten de internetbundel en wel voor een bedrag van 200€!! En na voldoen van de factuur wordt hij weer geactiveerd. HOE IS DIT MOGELIJK!!! En dit in 3 dagen, omdat de nieuwe simkaart (na weken bellen) eindelijk jl donderdag was geactiveerd! Sterker nog, al die tijd gewoon via WIFI was aangesloten. Er moet sprake zijn van een vergissing of fout bij Ben, aangezien velen voor mij ook al met dezelfde klacht (én hetzelfde bedrag) kwamen. Trouwens : het abonnement dat mijn zoon heeft kost 14€, dit betekent dat ik nu een factuur moet betalen die zo'n 1500% duurder uitkomt. HOE IS DIT MOGELIJK!!! Te gek voor woorden. Geen bericht gehad dat de bundel 100% is verbruikt! En dan in eens de telefoon afsluiten. ...

De oplossing

Ik wil dat deze factuur ongedaan wordt gemaakt en dat mijn zoon weer telefonisch bereikbaar is. Als jullie toch telefoons afsluiten, doe dat dan als de internetbundel op is ipv eerst nog eens 186€ extra incasseren.

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Eva,
    Er is een reactie naar het bij mij bekende e-mailadres verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Effie1964
    Datum
    100€ is nog steeds veel te veel. Wel bedankt voor het terugzetten van de telefoon, dan is hij in ieder geval weer bereikbaar mocht het nodig zijn.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Eva,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen