Klacht BEN: 200€ dataverbruik bij alleen bel/sms bundel

Bogaard

Sinds juni een bel/sms abonnement van 4€ omdat ik thuis gebruik maak van wifi. Krijg ik een sms om een internet bundel toe te voegen aan mijn abonnement. Dit klopt niet dacht ik. Twee weken later een mail dat mijn abonnement geblokkeerd is omdat de kosten opgelopen zijn tot 200€!!!

Ik krijg diensten van Ben die ik beslist niet wil, mijn telefoon is geblokkeerd en ik heb een rekening van 200€

Medewerkster wist ook niet wat het kon zijn, het datagebruik stond geblokkeerd in het systeem!! moet de factuur over 2 weken afwachten en terug bellen

Ik verwacht dat Ben mij blokkeert van alle diensten waar ik niet om gevraagd heb en dat mijn abonnement gedeblokkeerd wordt. De factuur van 200€ is niet in verhouding tot mijn abonnement van 4€.

BEN
    Beste Gerina,

Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.

Ben

Bogaard
    Ben moet diensten die klant niet wil, blokkeren. Ik ga niet akkoord met het bedrag aan kosten voor deze ongevraagde dienst. Nu ook nog 3 weken geblokkeerd om op nota te wachten? Jammer dat ik alleen een bevestiging van mijn klacht en tips heb gekregen en niet een oplossing.
    BEN
    Beste Gerina,

Ik heb je zojuist een mail gezonden.

Ben
    Bogaard
    twee keer geen oplossing geboden

Bogaard

Ook een klacht indienen over BEN?