Klacht BEN: 200€ dataverbruik bij alleen bel/sms bundel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 126386
Gebruiker
Bogaard
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds juni een bel/sms abonnement van 4€ omdat ik thuis gebruik maak van wifi. Krijg ik een sms om een internet bundel toe te voegen aan mijn abonnement. Dit klopt niet dacht ik. Twee weken later een mail dat mijn abonnement geblokkeerd is omdat de kosten opgelopen zijn tot 200€!!!

Ik krijg diensten van Ben die ik beslist niet wil, mijn telefoon is geblokkeerd en ik heb een rekening van 200€

Medewerkster wist ook niet wat het kon zijn, het datagebruik stond geblokkeerd in het systeem!! moet de factuur over 2 weken afwachten en terug bellen

De oplossing

Ik verwacht dat Ben mij blokkeert van alle diensten waar ik niet om gevraagd heb en dat mijn abonnement gedeblokkeerd wordt. De factuur van 200€ is niet in verhouding tot mijn abonnement van 4€.

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Gerina,


    Zojuist heb ik u een e-mail bericht verstuurd naar het e-mail adres dat bij mij bekend is.


    Met vriendelijke groet,

    Ben

  2. Auteur
    Bogaard
    Datum
    Ben moet diensten die klant niet wil, blokkeren. Ik ga niet akkoord met het bedrag aan kosten voor deze ongevraagde dienst. Nu ook nog 3 weken geblokkeerd om op nota te wachten? Jammer dat ik alleen een bevestiging van mijn klacht en tips heb gekregen en niet een oplossing.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Gerina,

    Ik heb je zojuist een mail gezonden.

    Met vriendelijke groet,

    Ben
  4. Auteur
    Bogaard
    Datum
    twee keer geen oplossing geboden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bogaard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen