Klacht BEN: 200 euro buiten mijn bundel

Klachtnummer
# 134881
Gebruiker
Michael
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb van jullie een mail grhad dat mijn nummer geblokkeerd is, omdat ik 200 euro buiten mijn bundel zit, ik heb geen sms niks gehad, en ik heb niet zoveel verbruikt deze maand want ik gebruik altijd waar mogelijk wifi. Ik wil graag dat dit ongedaan gemaakt word. Ik heb gelezen dat er meer klachten zijn dan die van mij over het zelfde probleem.
Ik kan dit ook niet betalen met mijn mbo opleiding. Ik hoop graag zo spoedig mogelijk een reactie.

De oplossing

Dat mijn blokkering ongedaan gemaakt word en dat ik de 200 euro niet zelf hoef te betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Michael,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen