Klacht BEN: 3G

Klachtnummer
# 91125
Gebruiker
lwl
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds ik klant ben geworden van Ben is mijn 3G veranderd in een E tekentje.
hierdoor is mijn internet traag. Ook ben ik na 15 dagen al over mijn internetbundel heen van 1gb
wat niet kan want ik zet altijd mijn dataverbinding uit als ik van minn wifi af ga omdat ik aan de E niks heb! Ik betaal trouwens iedere maand voor 4G maar veel merk ik er dus niet van

Gewenste oplossing

Ik zou graag mn 3G /4Gwillen hebben. En anders mn geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw Wouda, Ik heb u een e-mail gestuurd met betrekking tot de problemen die u ondervindt. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dit graag. Met vriendelijke groet, Mw. G. van Dijk
    Ben klachtenservice
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Op klachtenkompas.nl is uw klacht behandeld, maar nog niet gesloten.
    Ik wil u daarom vragen de geboden oplossing te beoordelen in positief, neutraal of negatief.
    Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen in deze klacht, horen wij dit graag.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen