Klacht BEN: Aan het lijntje gehouden

Klachtnummer
# 106645
Gebruiker
Rinie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

We hebben abonnement bij Ben, daardoor slecht bereik, hier in een uithoek van het noorden. Ben doet toezegging vervroegd opzeggen.
Wij zoeken andere provider. Nummer kan vlgs ben meegenomen worden.
Nu zijn we inmiddels ongeveer 30telefoontjes verder. En twee maanden.
Het contract is nog niet opgezegd, er wordt beloofd dat het wordt geregeld, maar er wordt helemaal nix geregeld.
Nu gebruik ik de data niet, omdat ik amper bereik heb, maar moet er wel voor betalen.
Er wordt ook toegezegd dat we de kosten terugkrijgen.

Ik wil een mail van Ben met daarin dat het abonnement wordt opgezegd, zsm maar wel zo dat er nummerbehoud is. En daarin dat er verder geen abonnementskosten meer worden gerekend! Ik wil het zwart op wit.
De toezeggingen zonder zwart op wit hebben niks uitgehaald tot nu toe.
Ik ben erg boos en gefrustreerd hiervan.

Groet rinie

De oplossing

Van m'n contract af,
Geld terug van de afgelopen twee maanden

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Rinie
    Datum
    Tot op heden is er nog niets rond met Ben.
    Nog steeds veel beloftes, maar weinig daad bij het woord.
    Morgen loopt het contract af. En nog steeds is het nummer niet vrijgegeven.
    Ik heb al twee mailtjes dat ze het hebben geregeld,maar als de nieuwe provider het verder wil regelen,lukt het niet.
    Sluit nooit een contract af bij Ben!!!
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen