Klacht BEN: Aanbieding

Gaby

Op 5 augustus heb ik een samsung galaxy s5 mini besteld met een mooie aanbieding (300 min/sms en 500 mb + 500 mb 3g voor 17,50 per maand). Ik had de witte telefoon besteld maar kreeg in de bestelbevestiging stond dat ik een zwarte telefoon had besteld. Ik heb gebeld met ben en zij gaven aan dat ik de bestelling kon annuleren en een nieuwe telefoon kon bestellen. Ze gaven aan dat het vaker voorkwam dat de verkeerde kleur werd besteld. Ik heb toen geprobeerd een nieuwe telefoon te bestellen maar dat kon iet omdat de annulering nog niet verwerkt was. Ik heb weer met ben gebeld en zij gaven aan dat dit 10 werkdagen kan duren. Ik heb toen aangegeven dat de actie dan niet meer geldig is maar hier wel gebruik van wil maken. Zij hebben hier een notitie van gemaakt en gaven aan dat ik bericht zou krijgen als de annulering verwerkt was. Na 12 werkdagen heb ik geen bericht ontvangen en zelf contact opgenomen. Wegens te weinig tekens vertel ik mijn klacht verder bij: gewenste oplossing.

De aanbieding waar ik toen de telefoon voor had besteld was niet meer geldig en werd mij verteld dat ik met de sales afdeling contact op moest nemen om de telefoon te bestellen met de aanbieding waar ik het voor wilde. De sales afdeling gaf vervolgens aan dat zij alleen de telefoon konden bestellen en dat ik weer met de klantenservice moest bellen voor de aanbieding die ik wilde. De sales afdeling had de telefoon wel alvast voor mij besteld. Ik heb weer met de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat het niet mogelijk was om het voor dezelfde aanbieding de telefoon te bestellen.

De gewenste oplossing is dat ik mijn telefoon krijg voor de aanbieding waar ik hem voor besteld heb, omdat:
1. Systeemfout bij BEN dat ik een witte telefoon heb aangevinkt maar een zwarte werd besteld
2. Te lange verwerking van de annulering waardoor ik mijn telefoon niet meer met de aanbieding kon bestellen
3. Te veel telefonisch contact met BEN en van het kasje naar de muur gestuurd

BEN
    Beste klant,

U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

Ben Klantenservice
    Gaby
    Beste Ben,

Bedankt voor je reactie en voor de geboden oplossing. Dit vind ik een prima voorstel!
    Ik zie de korting graag terug op mijn factuur en bedankt voor het meedenken!

Gaby Mol
    BEN
    Geachte mevrouw Mol,

Ik heb u een mail gezonden.

Ben

Ook een klacht indienen over BEN?