Klacht BEN: Aangetekende Brief

rjb

In Juni heb ik een dubbele automatische afschrijving gekregen voor twee abonnementen van Ben eerdere klacht:

Aangezien we al een maand en een week bezig zijn met Ben.Vorige week een aangetekende brief is geaccepteerd met daarin een kopie van mijn bankafschriften en nu een week later nog steeds geen reactie gekregen heb.
Via deze laatste poging een weg te creëren naar een oplossing.

Ik wil graag dat mijn dubbele betaling terug van de maand Juni en de tijd/onkosten die ik hieraan ben kwijt geraakt vergoed willen hebben met de afspraak dat Ben het communiceren makkelijker maakt voor toekomstige noodzaken.

BEN
    Geachte heer Van Rijn,

Ik heb u een mail gezonden.

Ben
    rjb
    Er is geen email gestuurd
    BEN
    Beste meneer van Rijn,
    Ik heb de e-mail nogmaals verzonden naar een live e-mailadres.
    Ben
    rjb
    Bewijs met afschrift van dubbele afschrijving wordt gewoon genegeerd verder worden mijn abonnementen plots twee keer zo hoog. Nu Bijna twee maanden verder. Geen communicatie mogelijk terug bellen wordt niet gedaan. Oplossing is volgens Ben een overzicht met Rekeningen waar die dubbele betaling niet bij staat in een email waar niet op kan worden gereageerd.

rjb

Ook een klacht indienen over BEN?