Klacht BEN: Aangetekende Brief

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 127349
Gebruiker
rjb
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In Juni heb ik een dubbele automatische afschrijving gekregen voor twee abonnementen van Ben eerdere klacht:
https://www.klachtenkompas.nl/ben/dubbele-afschrijving-van-twee-abonnementen

Aangezien we al een maand en een week bezig zijn met Ben.Vorige week een aangetekende brief is geaccepteerd met daarin een kopie van mijn bankafschriften en nu een week later nog steeds geen reactie gekregen heb.
Via deze laatste poging een weg te creëren naar een oplossing.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn dubbele betaling terug van de maand Juni en de tijd/onkosten die ik hieraan ben kwijt geraakt vergoed willen hebben met de afspraak dat Ben het communiceren makkelijker maakt voor toekomstige noodzaken.

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte heer Van Rijn,

    Ik heb u een mail gezonden.

    Met vriendelijke groet,

    Ben
  2. Auteur
    rjb
    Datum
    Er is geen email gestuurd
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste meneer van Rijn,
    Ik heb de e-mail nogmaals verzonden naar een live e-mailadres.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    rjb
    Datum
    Bewijs met afschrift van dubbele afschrijving wordt gewoon genegeerd verder worden mijn abonnementen plots twee keer zo hoog. Nu Bijna twee maanden verder. Geen communicatie mogelijk terug bellen wordt niet gedaan. Oplossing is volgens Ben een overzicht met Rekeningen waar die dubbele betaling niet bij staat in een email waar niet op kan worden gereageerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rjb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen