Klacht BEN: Aanvraag abonnement

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119110
Gebruiker
Ellie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu voor de tweede maal een aanvraag ingediend voorheen nieuwe abonnement met mobiel, en netjes alles ingevuld en bij de eerste aanvraag zelf 1euro cent afgeschreven voor de betaal gegevens ,krijgt wel een bevestiging via email met het order nummer
En dan hoor ik niks meer ,wat doen ze met de gegevens van mij
De eerste keer waren mijn gegevens kwijt


De oplossing

Dat het gewoon behandeld wordt, zoals bij de meeste providers

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Ellie
    Datum
    Klacht opgelost omdat ik nu wel een abonnement heb
    Volgens Ben mobile zijn ze mijn gegevens kwijt bij de eerste aanvraag of ik dan de aanvraag opnieuw wil doen en vervolgens na ongeveer 8 weken krijg ik per email voor de eerste aanvraag een weigering wegens mijn kredietwaardigheid, terwijl ze eerst hebben aangegeven dat ze mijn gegevens kwijt zijn
    Deze email kreeg ik 3 dagen na mijn tweede aanvraag op 12-07-2015 wat geen probleem heeft gegeven
    Vindt dit echt vervelend en onterecht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ellie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen