Klacht BEN: Aanvraag nummerbehoud sinds mei nog niet afgehandeld

Klachtnummer
# 121696
Gebruiker
HO
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In mei heb ik tweemaal via mijn nieuwe provider (Hollandse Nieuwe) een aanvraag voor nummerbehoud ingediend. Deze werd telkens geweigerd met de melding dat het opgegeven simkaartnummer niet kloppend zou zijn. In juni heb ik contact gezocht met de klantenservice van BEN en samen geconstateerd dat het opgegeven nummer wel degelijk klopt. De klantenservice heeft vervolgens aangegeven dat de aanvraag dezelfde dag nog verwerkt zou worden. ik hoefde hiervoor geen nieuwe aanvraag via de nieuwe provider te doen.

Het is inmiddels augustus en de aanvraag is nog steeds niet verwerkt. Heb zojuist met de nieuwe provider contact gehad en deze geeft aan dat de bal echt bij BEN ligt, omdat zij de goedkeuring moeten geven. Gevolg is dat ik sinds mei al dubbele abonnementskosten betaal (zowel bij oude als nieuwe provider). Wachttijd van klantenservice van BEN is ook abnormaal lang (25 min.) wat ook extra kosten met zich meebrengt.

Dringend verzoek aan BEN om met een spoedige oplossing te komen

De oplossing

per direct goedkeuring aangevraagde nummerbehoud en vergoeding van dubbele abonnementskosten ten gevolge van uitblijven goedkeuring

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

    Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
  2. Auteur
    HO
    Datum
    Heb zojuist mail ontvangen dat de aanvraag voor nummerbehoud alsnog staat goedgekeurd voor 18 augustus. Oorspronkelijke aanvraag dateert van 22 mei. Deze en vervolgaanvragen zijn (ook na contact met de klantenservice van BEN) steeds weer ten onrechte afgekeurd met de melding dat het opgegeven simkaartnummer onjuist zou zijn, terwijl deze al die tijd correct is geweest.

    Hierdoor drie maanden dubbele abonnementskosten gehad. Graag ontvang ik hiervoor restitutie.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen