Klacht BEN: abbonement wordt niet stopgezet
Details
Klacht
Eind mei liep mijn abbonement af en heb ik een verlening aangevraagd kreeg netjes de nieuwe telefoon deze kon echter pas na 6 weken geactiveerd worden.Daar was ik het niet mee eens en heb 2 dagen na ontvangst van de nieuwe telefoon de verlening gecanceld.
19 x kontakt gehad met de helpdesk er wordt van alles beloofd en het nummer zou overgaan naar de nieuwe provider.
Resultaat ik heb nu een nieuw nummer bij een andere provider en volgens de laatste kontakt met BEN heb ik bij hun nog steeds een abbonement.
Ik heb nu wel een mail gekregen dat de verlenging gecanceld is.
Dus ik hoop dat er geen incassos meer komen deze zijn u ook geblokkeerd en indien nodig wordt de rechtsbijstand ingeschakeld en zie ik ben voor het gerecht.
Gewenste oplossing
beloftes nakomenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.