Klacht BEN: abbonement wordt niet stopgezet

Klachtnummer
# 113463
Gebruiker
gtv rider
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Eind mei liep mijn abbonement af en heb ik een verlening aangevraagd kreeg netjes de nieuwe telefoon deze kon echter pas na 6 weken geactiveerd worden.
Daar was ik het niet mee eens en heb 2 dagen na ontvangst van de nieuwe telefoon de verlening gecanceld.
19 x kontakt gehad met de helpdesk er wordt van alles beloofd en het nummer zou overgaan naar de nieuwe provider.
Resultaat ik heb nu een nieuw nummer bij een andere provider en volgens de laatste kontakt met BEN heb ik bij hun nog steeds een abbonement.
Ik heb nu wel een mail gekregen dat de verlenging gecanceld is.
Dus ik hoop dat er geen incassos meer komen deze zijn u ook geblokkeerd en indien nodig wordt de rechtsbijstand ingeschakeld en zie ik ben voor het gerecht.

Gewenste oplossing

beloftes nakomen

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,,

    U heeft via e-mail een bericht reactie ontvangen van Ben.

    Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
  2. Auteur
    gtv rider
    Datum
    Hallo Ben
    Jullie zijn heel bijzonder kreeg gisteravond een mail met de factuur van juni en extra hoog ??????????????????????????????
    eind mei was einde kontrakt , gelukkig is de nieuwe provider een stuk beter
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen