Klacht BEN: Abonnement dochter op mijn telefoonnummer gezet

L.B.

Voor mijn minderjarige dochter een abonnement met iphone 5 besteld. Hierbij duidelijk aangegeven wat haar telefoonnummer en simkaartnummer is tbv nummerbehoud.
Telefoon ontvangen. Bij nalezen van papieren blijkt mijn telefoonnummer bij nummerbehoud te staan. Contact gehad met klantenservice: blijkt mijn eigen abonnement verlengd te zijn.! Probleem is nu doorgegeven aan speciale afdeling maar men kan niet zeggen wanneer er contact wordt opgenomen. Omdat ik wel al een factuur gemaild kreeg, vrees ik dat ik nog steeds ' gewoon in het normale proces zit' met allerlei mogelijke vervelende gevolgen (omzetting van mijn eigen abonnement, dubbele facturen , order niet meer kunnen cancelen indien gewenst etc.). Ik wil snel duidelijkheid over de geboden oplossing!

Telefonisch contact hoe dit probleem opgelost wordt.

L.B.
    Nog steeds geen contact gehad met BEN en zoals verwacht loopt het proces gewoon door... krijg nu een bericht dat ze de aanvraag voor nummerbehoud hebben ingediend bij mijn huidige provider. Dat gaat dus mis: mijn nummer bij de provider van mijn dochter dus. Zelf weer gebeld met BEN maar geen contact te krijgen. Bandje staat gewoon aan, maar na 15 minuten nog steeds geen contract.
    L.B.
    Nog steeds geen telefoontje van de betreffende afdeling ontvangen. Probleem nog steeds niet opgelost. Heb geen vertrouwen in een goede afloop.

L.B.

Ook een klacht indienen over BEN?