Opgelost door BEN: abonnement geannuleerd en bevestigd, 2 x kosten afgeschreven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141733
Gebruiker
Pinoplurk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In Aug 2015 abonnement afgesloten met nummerbehoud. Verwerking verloopt traag. zelf herhaaldelijk tel contacet BEN en huidige provider. BEN zegt dat zij nummer niet vrijgeven. Huidige provider krijgt geen verzoek. In oktober zegt ben; wij kunnen op uw telefoonnummer geen nummerbehoud uitvoeren.
Abonnement geannuleerd, mail bevestiging ontvangen. 23 Nov schrijft BEN abonnement kosten af, gestorneerd. Gebeld met de klantenservice, komt in orde. Week later email: ik moet zelf regelen dat de kosten teruggestort worden. Weer gebeld. 4 december wederom abonnement afgeschreven van mijn rekening.

klacht: ik bel herhaaldelijk, via mail en klantenservice beloften dat mijn abonnement Is geannuleerd maar krijg wekelijks email over Mn abonnement en er wordt geld van nn rekening geschreven wat ik dan zelf maar terug moet halen.


De oplossing

Delete mijn gegevens uit het systeem van BEN, stop met afboeken van mij rekening en laat mij met rust.

2 reacties

  1. Auteur
    Pinoplurk
    Datum
    zeer snel gebeld met de belofte dat t hierbij opgelost Is en mijn gegevens uit het systeem gaan. Hier ga ik vanuit, snel en goed opgelost na een fout. Als je zo fouten oplost mag je ze weleens maken!
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Anne,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail gestuurd en uw e-mailadres vervolgens uit mijn systeem verwijderd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pinoplurk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen