Opgelost door BEN: abonnement geannuleerd en bevestigd, 2 x kosten afgeschreven

Pinoplurk

In Aug 2015 abonnement afgesloten met nummerbehoud. Verwerking verloopt traag. zelf herhaaldelijk tel contacet BEN en huidige provider. BEN zegt dat zij nummer niet vrijgeven. Huidige provider krijgt geen verzoek. In oktober zegt ben; wij kunnen op uw telefoonnummer geen nummerbehoud uitvoeren.
Abonnement geannuleerd, mail bevestiging ontvangen. 23 Nov schrijft BEN abonnement kosten af, gestorneerd. Gebeld met de klantenservice, komt in orde. Week later email: ik moet zelf regelen dat de kosten teruggestort worden. Weer gebeld. 4 december wederom abonnement afgeschreven van mijn rekening.

klacht: ik bel herhaaldelijk, via mail en klantenservice beloften dat mijn abonnement Is geannuleerd maar krijg wekelijks email over Mn abonnement en er wordt geld van nn rekening geschreven wat ik dan zelf maar terug moet halen.

Delete mijn gegevens uit het systeem van BEN, stop met afboeken van mij rekening en laat mij met rust.

Pinoplurk
    zeer snel gebeld met de belofte dat t hierbij opgelost Is en mijn gegevens uit het systeem gaan. Hier ga ik vanuit, snel en goed opgelost na een fout. Als je zo fouten oplost mag je ze weleens maken!
    BEN
    Beste Anne,
    Naar aanleiding van ons telefoongesprek heb ik u een bevestigende e-mail gestuurd en uw e-mailadres vervolgens uit mijn systeem verwijderd.
    Ben

Pinoplurk

Ook een klacht indienen over BEN?