Klacht BEN: Abonnement geblokkeerd

Klachtnummer
# 171229
Gebruiker
Adilelm
Datum
5 reacties

Details

De klacht

18/05/2016 heb ik een sms gekregen van BEN met de informatie dat ik 20 euro over mijn abonnement ben. Dit gaat om de mb verbruik. Vervolgens ben ik sinds toen gaan opletten op mijn verbruik. De volgende dag kon ik ineens niet meer bellen, ik heb toen naar BEN gebeld en ik kreeg te horen dat ik 200 euro over mijn abonnement heen ben, en dat ze daarom mijn abonnement hebben geblokkeerd. Nou vind ik het vreemd dat ik er 200 euro over heen ben binnen 24 uur zonder gebruik te hebben gemaakt van het internet. Ook vind ik het heel raar dat ik niet kon bellen terwijl ik nog 153 belminuten had. Nu 7/06/2016 kan ik nog steeds niet bellen en internetten.. terwijl mijn abonnement gewoon doorloopt.

De oplossing

Ik hoop dat er mij vertelt wordt hoe het komt dat ik 200 euro over mijn abonnement ben. En dat mijn abonnement het zo snel mogelijk gewoon weer doet.

5 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Adil,
    Wat voor telefoon gebruik je?
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Adilelm
    Datum
    Samsung S3
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Adil,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  4. Auteur
    Adilelm
    Datum
    Abonnement nog steeds geblokkeerd, en de 200 euro verbruikt aan mb's kan ik zelf niet verklaren.
  5. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Adil,
    Zoals ik in mijn e-mail aangaf kan je het verbruik terug vinden in je toestel. Ik kan je aanraden om in mijn e-mail te lezen hoe je dit doet.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen