Klacht BEN: Abonnement gewijzigd maar geen bevestiging én geen toestel

J.G.

Zaterdag 7 sept besloten om sim-only abonnement te wijzigen in een abonnement met toestel, binnen 24 uur zou ik een bevestiging krijgen . 2 dagen later nog niks gehad. "Ok misschien ligt het daaraan dat het weekend is, " denk ik, maar nee, maandag nog geen mail. Dinsdag (10 sept) toch maar gebeld en kreeg ik te horen dat ze daarover al vakter telefoontjes gehad hebben en dat er een fout in het netwerk zit en dus geen mails gestuurd kunnen worden. Het zou nog enkele dagen duren voordat dit probleem opgelost zou zijn. Een week later nog geen bevestiging, dus weer gebeld. Nu kreeg ik te horen dat er een bedrijf is die bij elke bestelling/wijziging de kredietwaardigheid controleert en dat bij de overdracht van deze informatie iets mis zou gaan. Ze konden niet zeggen wanneer dit problem opgelost zou zijn.
Heel vervelend omdat ik dacht dat ik het toestel binnen een week zou hebben en nu na twee weken is er nog niks gebeurt. Oplossing graag, anders is er geen andere optie als overstappen.

Graag zou ik zo snel mogelijk mijn toestel willen ontvangen. En omdat ik dus al langer dan 24 uur op de bevestiging zit te wachten ga ik er wel van uit dat er iets aan de eerste factuur/afrekening gedaan wordt. De volle prijs lijkt mij dan niet aangepast.

J.G.
    Nu lees ik op facebook dat nieuwe klanten WEL hun toestel toegestuurd krijgen. Iets klopt hier dus niet. Het lijkt mij dat dan niemand een bevestiging hoort te krijgen? En normaal gesproken wil je je bestaanden klanten toch ook gewoon houden? Zo raak je je bestaande klanten gewoon kwijt...
    BEN
    Ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt. Ik probeer het op een later tijdstip nogmaals.
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
    BEN
    Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad. In dit gesprek gaf u aan een afspraak te hebben gemaakt voor de aflevering van uw nieuwe toestel.
    Ik heb het gesprek per e-mail bevestigd.
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
    J.G.
    Op de laatste dag dat je je abonnement kan opzeggen gaan ze bellen voor een oplossing? Beetje laat. Het is wel opgelost maar zonde en bizar dat je gewoon een maand moet wachten op bevestiging.

J.G.

Ook een klacht indienen over BEN?