Klacht BEN: Abonnement kosten omhoog

Klachtnummer
# 352672
Gebruiker
Jolanda BMW
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Nu bijna twee jaar geleden sloot ik een twee jarig contract af voor €9 per maand.. tot mijn verbazing werd er €9.17 van mijn rekening gehaald. Ja staat er bij inflatie, nu is het maar €0.17 maar het is toch een contract van €9 per maand? Niet €9.17
Daar komt bij dat ben hier een dramatische ontvangst heeft dus totaal niet tevreden! Ook over extra mb kopen eind van de maand zijn ze ineens weg.. het is gekocht en dan een maand geldigheid is een beetje raar.. ik overweeg weg te gaan bij ze

Gewenste oplossing

Aanpassen naar €9 zoals de overeenkomst

Extra mb geldigheid langer geldig

Zorgen voor fatsoenlijk netwerk

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Jolanda BMW
    Datum
    06-48690393
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Goedemorgen Wytze,

    Ik heb een e-mail gestuurd naar het bij Ben bekende e-mailadres.

    De groeten van Ben.
  4. Auteur
    Jolanda BMW
    Datum
    Ben geeft aan de kosten te moeten verhogen ivm de wet!
    Verder geven ze een link waar er storingen zijn maar dat is hier niet volgends hun maar toch vrijwel geen ontvangst
    Over aangekochte extra mb die zomaar vervallen eind van de maand zeggen ze niks

    Laat maar zo, ik ga over naar een andere aanbieder straks

    Groetjes Wytze

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen