Opgelost door BEN: Abonnement na 8x activeren nog steeds niet in werking

Karin

Op 29 april heb ik het SIM-only abonnement verlengd voor mijn zoon, maar het lukt BEN niet om het nummer te activeren. Vandaag voor de 9e keer klantcontact (mail + bellen naar klantenservice) en heb er geen vertrouwen in dat het deze keer wel goed komt. Van BEN moet ik wachten: er wordt aan gewerkt: u staat op de lijst. Ik wil niet langer wachten: het abonnement is nooit in werking getreden, mijn zoon heeft de laatste maanden nog geen minuut kunnen bellen en kan niet gebeld worden of op internet, maar ik mag het contract niet opzeggen.
Hilarisch: BEN liet in een mailtje weten het nummer gebeld te hebben voor overleg, maar het was niet bereikbaar. Goh.... dat is de spijker op z'n kop.

Opzegging van het nooit gestarte contract: geen geleverde dienst=wanprestatie= ik wil niet betalen voor iets wat ik niet krijg. SVP een bevestiging dat we geen klant meer zijn van BEN. Restitutie laatste openstaande vordering.

BEN
    Hallo Karin,
    Ik heb je een e-mail gestuurd.
    Ben
    Beste BEN,
    Het probleem is voor de helft opgelost. Onze zoon kan nu bellen en gebeld worden! Fijn!
    Maar nog niet internetten. Alle instellingen geprobeerd, maar geen netwerk. Op zijn persoonlijke BEN pagina staat 'Databundel niet actief' terwijl we en abonnement van 1000MB hebben. SVP oplossen
    groet
    BEN
    Hallo Karin,
    Wat voor toestel gebruikt je zoon?
    Ben
    Karin
    Mijn zoon kan weer gebruik maken van internet. Jammer dat het probleem pas via het Klachtenkompas tot een oplossing kwam, maar fijn dat het is opgelost.
    Karin
    De volgende keer ga ik veel sneller naar klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over BEN?