Opgelost door BEN: Abonnement na 8x activeren nog steeds niet in werking
Details
Klacht
Op 29 april heb ik het SIM-only abonnement verlengd voor mijn zoon, maar het lukt BEN niet om het nummer te activeren. Vandaag voor de 9e keer klantcontact (mail + bellen naar klantenservice) en heb er geen vertrouwen in dat het deze keer wel goed komt. Van BEN moet ik wachten: er wordt aan gewerkt: u staat op de lijst. Ik wil niet langer wachten: het abonnement is nooit in werking getreden, mijn zoon heeft de laatste maanden nog geen minuut kunnen bellen en kan niet gebeld worden of op internet, maar ik mag het contract niet opzeggen.Hilarisch: BEN liet in een mailtje weten het nummer gebeld te hebben voor overleg, maar het was niet bereikbaar. Goh.... dat is de spijker op z'n kop.
Gewenste oplossing
Opzegging van het nooit gestarte contract: geen geleverde dienst=wanprestatie= ik wil niet betalen voor iets wat ik niet krijg. SVP een bevestiging dat we geen klant meer zijn van BEN. Restitutie laatste openstaande vordering.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.