Klacht BEN: Abonnement onterecht beëindigd

F.A.

Ik heb hierbij drie klachten over de facturen. De afgelopen klacht die ik 2 maanden geleden heb ingediend, zou behandeld worden door BEN. Ze zouden mijn eerste factuur niet in rekening brengen, in verband met het abonnement dat ik toen nog niet kon gebruiken. Eindstand werd het bedrag toch van mijn rekening afgeschreven en heb ik het meteen teruggeboekt, omdat ik dacht dat het een foutje was. De maand daarop had ik ongeveer 70 euro kosten buiten m'n bundel op mijn factuur staan, terwijl er bij mijn belstatus stond dat ik nog ruim binnen mijn bundel zat, ook met mb's. Hierover heb ik BEN geïnformeerd, maar ze hebben er niks mee gedaan. Ook dit bedrag heb ik niet laten afschrijven. Daarnaast krijg ik van mijn oude abonnement nog facturen binnen, terwijl die allang beëindigd was sinds juni.Vorige week kreeg ik een mail van BEN dat ze mijn abbo afgesloten hebben en ze me doorverwijzen naar een incassobureau. Dit vind ik totaal onterecht en door hun slechte service krijg ik problemen.

Ik wil dat ze mijn abonnement niet beëindigen en de facturen die onterecht waren kwijtschelden. Eventueel een compensatie, maar ik verwacht wel dat dit probleem opgelost wordt en ik niet uiteindelijk de dupe ben van de fouten van BEN.

BEN
    Beste klant,

Ik heb je zojuist een bericht toegestuurd naar het bij mij bekende e-mailadres.

Vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?