Klacht BEN: abonnement onterecht geblokkeerd

Klachtnummer
# 119943
Gebruiker
karin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanochtend heb ik een mail gekregen dat het abonnement van mijn dochter is geblokkeerd omdat de kosten opgelopen zouden zijn tot 200 euro. Daarna met klantenservice gebeld en daar zeiden ze dat ze te veel mb gebruikt heeft. Ze konden alleen niet inzien waaraan dit verbruikt is en konden ook niet uitleggen hoe dit kwam. Bij navraag bleek dat ze geen bericht van Ben heeft gehad dat haar bundel voor 80 % /100 % verbruikt is maar van T-mobile.... Dat is niet onze provider, van Ben hebben wij nooit een bericht gehad!

De oplossing

Graag wil ik dat dit bedrag wordt kwijtgescholden omdat we niet konden weten dat haar dataverbruik is overschreden en dat de blokkade van haar abonnement wordt opgeheven.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen