Klacht BEN: Abonnement staat standaard weer te hoog

Cvb

Goedendag,
Nav klacht is dit gecompenseerd voor mei 1 malig 5 euro maar juni staathet abonnement staat nog steeds standaard op 28,50 waardoor ik in juni weer teveel heb betaald.
Mijn nota zou 23,50 moeten zijn minus 5 euro teveel betaald vorige maand 'minus comp betekent een nota van 13,50 en geen 18,50.
En de beloofde compensatie heb ik daardoor ook niet ontvangen.
Juli en de rest van de maanden ook fout zullen gaan.
Ik snap niet hoe dit steeds zo mis kan gaan.
Het vertrouwen in Ben is 0,00.
Het liefst wil ik van het abonnement af, dit kan toch niet!
Dit kost zoveel energie steeds moet ik weer mailen.
Afspraak is afspraak en dan niet ineens je abonnement verhogen.
Wilt u met spoed het abonnement op de juiste prijsafspraak zetten 23,50 met ingang van juni en alsnog de compensatie toekennen en mij berichten?

Wat zijn de mogelijkheden om mijn abonnement te beeindigen?

Ik wil compensatie en van het contract af ik word hier gewoon belazerd en betaal veel te veel als ik niet elke maand controleer. Wat een zooitje.

BEN
    Hallo Claudia,
    Je abonnement zou standaard inderdaad €23,50 zijn. Daarnaast kreeg je een compensatie van €5,00 voor het bedrag wat je teveel betaald hebt. Hierdoor komt je factuur uit op €18,50. De factuur klopt dus.
    De afkoopsom van je abonnement is €85,00. Ik hoor graag van je of je hier gebruik van wilt maken.
    Ben
    Cvb
    Op 30-5 schreef Ben: dat het met twk was aangepast. Dat is dus maar voor 1 mnd want nu staat het weer op 28.50 dat gaat iig straks weer mis. Ben schreef DAARNAAST heb ik 5 euro gecompenseerd, dat zie ik als comp voor de adm. fouten. Lees de tekst maar na in het privé blok . Ik ga uiteraard geen 85 euro afkoop betalen voor jullie adm. fouten. Dus: ZET HET ABO NU AUB VAST OP 23.50 want het staat in mijn gegevens nog steeds op 28.50 en ik reken op die comp van 5 euro die is toegezegd.
    BEN
    Hallo Claudia,

Je abonnement staat nu niet op €28,50, maar op €23,50. Bij maandkosten zie je €46,50 staan en bij Acties €-23,00. Dit komt uit op €23,50 per maand.

In mijn e-mail van 30 mei 2016 schreef ik:
    ____
    Hallo Claudia,

Dankjewel voor je bericht op Klachtenkompas. Wat vervelend dat er een onjuist bedrag op de factuur in rekening is gebracht. Ik zie inderdaad dat de korting lager is geworden. Inmiddels heb ik deze met terugwerkende kracht per 1 mei 2016 weer aangepast. Daarnaast heb ik €5,00 gecompenseerd voor de factuur welke nu te hoog is. Dit bedrag zal worden verrekend met de factuur over mei, welke je in juni zult ontvangen.

Mijn excuses voor het ongemak.
    ____
    Er zou dus €5,00 gecompenseerd worden, geen €10,00. Je factuur bedraagt nu €18,50. Deze is dus juist.

Ben

Ook een klacht indienen over BEN?