Klacht BEN: Abonnenement geblokkeert

Klachtnummer
# 166694
Gebruiker
Trix
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinda 5 mnd klant alles op automatische incasso na ineens niet meer bereikbaar zijn gaan inloggen zag tot verbazing 5 openstaande facturen na controleren bij bank waren er 2 afgechreven en drie niet staat altijd saldo op dus probleem lift niet aan mij ben gebeld die vertelde dat er 5 openstaan allemaal dus dit klopt al niet ze gaan het yutzoeken zeggen ze maar hoor maar niks wil weten waar fout ligt niet bij mij heb nu de niet afgeschreven betaald maar ben nog steeds niet aangesloten word er moedeloos van en ben totaal niet bereijbaar en weet niet meer wat te doen er gaat daar iets vreselijk fout wat kan ik nog doen???

De oplossing

Mobiel bereikbaar zijn!!!en dat de automatische afschrijvingen worden gedaan zoals het hoort als je automatische incasso doet

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Hallo Patricia,
    Ik zie dat je klacht al op een andere manier is beantwoord en verholpen. Om die reden zal ik deze klacht sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen