Opgelost door BEN: Absurd hoog bedrag internetverbruik klacht Ben

Debby

Ik heb ineens een enorme rekening gekregen voor datagebruik door internet. Het gaat hierbij om een absurd hoog bedrag van maar liefst € 229! Nu is mijn abonnement afgesloten. Vanaf juni is ineens mijn verbruik toegenomen met gem. € 50,- p/m wat ik al heel vreemd vond want ik heb het tot juni altijd prima gered met 500mb per maand, bovendien zit ik bijna alleen op wifi en heb dan de gegevenstoegang uitgeschakeld. Dit hoge bedrag is echt absurd en onterecht, ik ben me rot geschrokken! Nu zie ik op diverse sites op internet (klacht.nl en klachtenkompas.nl) dat Ben over een open netwerk beschikt. Helaas wist ik daar niks vanaf en heeft Ben daar ook niks over laten weten. Aan de telefoon van de klantenservice zei de mevrouw dat ik jullie daarop kon aanspreken. Deze mensen hebben allemaal een vergoeding voor dit bedrag teruggekregen. Ik wil dan ook vragen aangezien ik me in precies dezelfde situatie bevind.

Ik wil dat Ben de blokkade opheft en een vergoeding geeft. Ik ben tot juni altijd heel tevreden geweest over Ben en ik heb ook altijd netjes mijn rekeningen betaald.

BEN
    de klant is gebeld. Wij kunnen helaas niet zien welke sites er bezocht zijn. Aangeboden om eenmalig de kosten te vergoeden.
    het toestel zal even gereset moeten worden naar de fabrieksinstellingen.
    Debby
    Ik stel het allereerst zeer op prijs dat Ben de kosten gaat vergoeden. De blokkade op mijn telefoon is gedeeltelijk opgeheven. Ik kan nu wel bellen en sms-en, alleen internet is nog steeds niet mogelijk. Kan deze dienst ook gedeblokkeerd worden?
    Debby
    Uiteindelijk prima opgelost door Ben! Compensatie ontvangen voor alle mb boven mijn limiet.

Debby

Ook een klacht indienen over BEN?