Klacht BEN: Actie geheugenkaart Ben

Klachtnummer
# 112613
Gebruiker
Eva
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In december 2014 een Samsung S4 incl abonnement bij Ben besteld. Op de website werd gemeld dat hierbij een gratis geheugenkaart geleverd zou worden. Tot op heden (4 juni 2015) is deze nog niet geleverd. Ik heb in januari en februari dit jaar in het buitenland gestudeerd en verwacht dat deze in maart wel verzonden naar mij zou zijn. Niet dus. Navraag gedaan bij Ben via hun Facebook pagina hierover en ik kreeg als antwoord ''Ik kan de actie van een gratis geheugenkaart niet meer terug halen tevens is het 5 maanden geleden. '' Ik vind dit een zeer slechte service en een misleidende actie van Ben ik hoop alsnog de kaart zsm te mogen ontvangen.

De oplossing

Graag zou ik de geheugenkaart willen ontvangen

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen