Klacht BEN: Activatie sim card

Klachtnummer
# 126942
Gebruiker
E.G.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin augustus simcard aangeschaft. Tot op heden kan de simcard niet geactiveerd worden. Hierover herhaaldelijk contact gehad. Door helpdesk aangegeven dat het doorgestuurd is naar de betreffende afdeling en dat deze een onderzoek is gestart.

Helaas tot op heden nog steeds geen activatie, verzocht om een nieuwe simcard te sturen, dit bleek tot op heden (gedurende het onderzoek) niet mogelijk te zijn.

Wij zijn inmiddels 5 weken verder, maar nog steeds niets vernomen van BEN.

Dit is erg spijtig, omdat wij tot op heden tevreden klant waren.

Helaas zijn er inmiddels ook behoorlijke kosten gemaakt in verband met het telefonisch contact.

De oplossing

Activering van de simcard binnen 48 uur, of anders toezenden van een nieuwe simcard.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte klant,

    Ik heb u een mail gezonden.

    Met vriendelijke groet,

    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?