Klacht BEN: Activatie simkaart

Klachtnummer
# 34993
Gebruiker
D.S.de Graaff
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dinsdag 10-0913 heb ik een nieuwe simkaart aangevraagd bij ben. Nu is het zo dat ik deze pas donderdag 12-09-13 binnen gekregen heb. Nu heb ik de simkaart die donderdag geactiveerd volgens de proceduren die in de meegestuurde brief stond. De Ben pagina gaf aan dat deze simkaart binnen 2 uur geactiveerd zou zijn. Dit is echter niet het geval. Vrijdag middag 13-0913 heb ik contact op genomen met de ben klanten service en daar en daar bij werd ik vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster van ben. Die vertelde mij dat er een achter stand was met het activeren van de simkaarten en zou mijn kaart activeren binnen 2 uur. En nu is het zaterdag en ik heb nog steeds geen service. En de "klanten service" is niet bereikbaar op zaterdag. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak. Ik ben al meer dan een halve week onbereikbaar.

De oplossing

Ik zou graag willen dat ik zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van het netwerk zodat ik gebeld kan worden en kan bellen. Echter zou ik ook compensatie willen voor de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van de service.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Ik heb u vanochtend geprobeerd te bereiken. Helaas is dit niet gelukt. Uw simkaart is inmiddels actief. Ik heb u per e-mail een reactie gestuurd.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenserviceMevr. D. Groeneveld

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen