Klacht BEN: Activeren en deblokkereren van simkaart

Klachtnummer
# 135976
Gebruiker
Jaco
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Mijn zoon van 13 is zijn mobiel verloren in de bus. Meteen heeft hij zijn simkaart laten blokkeren via de klantenservice van Ben. Tot nu toe alles prima. Hij heeft snel een vervangende simkaart ontvangen. Kosten 15,75 euro. Het activeren en deblokkeren van zijn nieuwe simkaart is na 5 dagen bellen nog steeds niet gelukt! Iedere keer is er wel wat. Het systeem ligt er uit, de status van de simkaart staat in het systeem nog op delivery zijn de meest gehoorde redenen van de klantenservice van Ben. Wat moet ik doen? Ik voel mij machteloos, het kan toch niet zo moeilijk zijn om een simkaart te activeren en deblokkeren ? Ik ben zeer teleurgesteld in Ben. Mijn zoon reist met de trein en ik vind het belangrijk dat hij bereikbaar is. Ik hoop dat er via deze weg een oplossing komt, want ik ben het bellen naar de klantenservice (met kosten) zat!
Met vriendelijk groet,
Jaco Mol

De oplossing

Ik wil dat de simkaart van mijn zoon wordt geactiveerd, zodat hij weer kan appen met zijn vrienden en ik vind het een veilig idee dat hij bereikbaar is in de trein.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Jaco,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen