Klacht BEN: Activeren nieuwe SIM kaart werkt niet

Klachtnummer
# 111664
Gebruiker
ingrid
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben abonnement van mijn dochter verlengd. Zaterdag 23 mei heeft zij haar nieuwe mobiel incl nieuwe sim kaart ontvangen. Via inloggen op mijn BEN wordt aangegeven dat het programma activeren SIM niet beschikbaar is.
Zij kan haar nieuwe mobiel dus NIET gebruiken nu. !
Klantenservice telefonisch niet bereikbaar.
Ik verwacht dat dit probleem met spoed wordt opgelost. Morgen ontvang ik zelf mijn nieuwe mobiel incl nieuwe SIM. En voorzie een zelfde probleem als ik afga op alle klachten die ik op internet zie staan.

De oplossing

Per direct activatie nieuwe SIM kaart.

2 reacties

  1. Auteur
    ingrid
    Datum
    Via een andere optie vanuit keuze menu klantenservice BEN , gestolen en vermiste mobiel , kreeg ik snel een vriendelijke medewerkster . Zij heeft t probleem opgelost ! Beide sim kaarten zijn geactiveerd . Pffff had ik week eerder moeten bedenken . Tip voor andere mensen : kies deze optie uit keuze menu . Of misschien ook die over facturen . Wellicht krijg je dan snel contact .
  2. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Wat fijn dat de simkaarten geactiveerd zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantesenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen