Klacht BEN: Activeren sim kaart

Klachtnummer
# 107953
Gebruiker
Niels
Datum
3 reacties

Details

De klacht

1 april 2015 een nieuwe telefoon ontvangen n.a.v. aanpassen abonnement
de simkaart is niet geactiveerd door ben duurt nu al een maand !

Klantenservice is niet bereikbaar meer dan 30 minuten in de wacht en nog steeds geen reactie. Dit duurt al een maand.

Diverse E-mails gestuurd geen reactie
Brief gestuurd geen reactie

Nu wel bericht gekregen dat me factuur klaar staat of ik die wil betalen
Ben reageert gewoon nergens op maar willen wel geld zien voor diensten die zij al een maand niet aanbieden.

De oplossing

Ben moet contact met mij opnemen voor excuus aan te bieden en om te vertellen welke actie zij gaan ondernemen om alles nu in orde te maken en welke compensatie zij gaan geven voor het maand niet kunnen gebruik van een geleverde telefoon

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Niels,Zou je via een reactie op Klachtenkompas kunnen aangeven wat jouw nieuwe simkaartnummer is?Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    Niels
    Datum
    Beste Ben, Mijn simkaart nummer is ICC 8931162112900149332 Let op ik heb gevraagd om nummer behoud Vriendelijke groet,
    Niels Visser
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen