Klacht BEN: Activeren SIM kaart Ben

Klachtnummer
# 120383
Gebruiker
Dirkvvan der meulen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb mijn huidige Ben abonnement verlengd. Ik heb via internet mijn SIM kaart geactiveerd. Via internet krijg ik melding dat de SIM kaart is geactiveerd. Helaas is dit in werkelijk niet het geval. Afgelopen week heb ik klacht 2x telefonisch gemeld. Bijna half uur in de wacht tijd. DE SIM kaart is nog steeds niet geactiveerd. Zaterdag geen mogelijkheid om te bellen. Wat een waardering en service van Ben om bij Ben klant de blijven gaan we op vakantie Ik BEN erg teleurgesteld in Ben

Dirk van der Meulen



De oplossing

Activeren SIM kaart

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Uit mijn gegevens blijkt dat uw simkaart inmiddels is geactiveerd. Kunt u me aangeven of dit klopt?
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen