Opgelost door BEN: activeren simkaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109711
Gebruiker
lotz
Datum
2 reacties

Details

De klacht

activeren simkaart lukt niet bij BEN
ik heb al7keer gebeld en er komt geen oplossing ,iedere keer wordt gezegd binnen een kwartier of na 3 dagen kan u weer bellen maar er gebeurd niks men moet een blokkering stopzetten en een activering van het nieuwe simkaart activeren
. en dit moet naar een andere afdeling maar die liggen achter kreeg een zoethoudertje van BEN een simkaartje met een beltegoed van €4.00 heel graag een oplossing hier voor

De oplossing

nieuwe simkaart moet geactiveerd worden ben al 2 weken aan het bellen met BEN
veel loze beloftes

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,Er is een reactie via email naar u verzonden.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    lotz
    Datum
    Nog de zelfde dag dat ik mijn klacht bij klachtenkompas had neergelegd werd het probleem afgehandeld .
    Ongelofelijk dat men nu wel het probleem wist optelossen
    Hartelijk dank voor de bemiddeling ik ben er heel blij mee.
    Met vriendelijke groet Annemie Lotz

Uiteindelijke oplossing

Auteur
lotz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen