Opgelost door BEN: Activeren simkaart lukt niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 104856
Gebruiker
Maria
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb op donderdag 26 maart 2015 een nieuwe telefoon gekocht en daarna naar Ben gebeld om een nieuwe simkaart aan te vragen omdat ik een nano simkaart nodig heb. Via de website was aanvragen niet mogelijk. Ik moest lang in de wacht.
Op maandag 30 maart weer gebeld om de simkaart te laten activeren. Ook nu weer lang gewacht voor ik iemand aan de lijn kreeg. Het zou 48 uur duren voordat mijn simkaart actief zou zijn.
Op vrijdag 3 april weer gebeld want de simkaart was nog steeds niet actief. Bij de klantenservice werd gezegd dat zij nu zelf een simkaart konden activeren waardoor het sneller zou gaan. Over 24 uur zou mijn kaart het doen.
Dinsdag 7 april weer gebeld. Natuurlijk weer lang gewacht. Weer werd de kaart geactiveerd en binnen 24 uur zou het gelukt zijn. Ook dat klopte niet.

Ik kan nog wel bellen, via Ben, maar dan met mijn oude telefoon waarvan de oude simkaart het nog doet.


De oplossing

Ik zou willen dat mijn simkaart wordt geactiveerd zodat ik mijn nieuwe telefoon kan gebruiken.

1 reactie

  1. Auteur
    Maria
    Datum
    Ineens was de nieuwe simkaart geactiveerd. Mijn probleem is dus opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?