Ik krijg een foutmelding bij het activeren van de simkaart. Ik word naar deze link gestuurd: https://www.ben.nl/ikben/simkaart-activeren-niet-beschikbaar
De oplossing
Ik wil graag dat de link werkt zodat ik mijn kaart weer kan activeren.
5 reacties
Auteur
BEN
Datum
Beste klant, Er is een reactie per e-mail naar u verzonden. Met vriendelijke groet, Ben klantenservice
Auteur
GabriellaCentonze
Datum
Beste ben,
Mijn simkaart doet het nog steeds niet. Kan mijn simkaart aub geactiveerd worden?
Auteur
BEN
Datum
Beste klant, Kunt u me aangeven welk simkaartnummer (ICCID) er op uw simkaart vermeld staat? Dit is een code welke begint met '8931' en 18 cijfers lang is. Met vriendelijke groet, Ben klantenservice
Auteur
GabriellaCentonze
Datum
8931162112900329066
Auteur
BEN
Datum
Beste klant, Er is een reactie per e-mail naar u verzonden. Met vriendelijke groet, Ben klantenservice
Ook een klacht indienen over BEN?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.