Klacht BEN: Activeren simkaart

gijsz

Hoi Ben,
3 weken geleden mijn abonnement verlengd, nu al spijt van. Kreeg de nieuwe telefoon pas na 2 weken. Nu sinds een paar dagen mijn nieuwe telefoon gekregen maar helaas kan ik hem niet gebruiken aangezien ik mijn nieuwe simkaart niet kan activeren. Daarvoor heb ik al 2 x 50 minuten in de wacht gestaan op de klantenservice. 1e keer zouden ze het doorsturen naar de juiste afdeling. Niets gebeurd uiteraard. 2e keer kreeg ik een zeer onbekwame vrouw aan de telefoon die er niet op de hoogte van was dat het niet via de website kan (en zo te lezen ben ik niet de enige die dit probleem ervaart). Uiteindelijk had ze het genoteerd, maar zou zo maar eens weken kunnen duren?! Hoorde op de achtergrond van een andere medewerker dat er geen beloftes kunnen gedaan worden.
Begin nu wel erg ongeduldig te worden, en helemaal als ik de verdere berichten op deze pagina lees.
Ben, zouden jullie mijn probleem willen verhelpen?

Ik wil mijn simkaart geactiveerd hebben zodat ik mijn nieuwe telefoon kan gebruiken.

BEN
    Beste klant,Er is zojuist een reactie naar u gestuurd via email.Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?