Opgelost door BEN: activeren van een nieuwe simkaart voor bestaan telefoonnr

Esther

na verlies en terugvinden van telefoon krijg ik een nieuwe simkaart. deze moet geactiveerd worden en dat duurt al bijna 3 weken. Bellen met klantenservice is erg frusterend, krijg iedere keer weer te horen dat het doorgesetuurd is naar afdeling of hoofdkantoor maar krijg geen antwoord op wanneer de tel het weer doet. steeds verhaal opnieuw vertellen. Kan nergens naar toe met klacht, alleem maar afwachten. echt heel vervelend.

snel activeren van simkaart zodat ik weer kan bellen. of laten weten wanneer hij het weer doet. kleine tegemoetkoming in abonementskosten is ook niet raar lijkt me. Maar belangrijker dat ie het weer doet

BEN
    Beste Esther,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Esther
    Beste Ben, dank voor jullie reactie. Helaas heb ik de simkaart waar jullie naar verwijzen met nr 89311621117036024 niet meer.
    De sim die ik nu heb heeft nummer 8931162111703634441. Ik zou het heel fijn vinden als jullie deze laatste sim kaart spoedig willen activeren.
    BEN
    Beste Esther,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Ben
    Esther
    Fijn, Dank je wel BEN. Ben blij dat het opgelost wordt en kijk uit naar de nieuwe sim en hoop dat alles goed werkt

Esther

Ook een klacht indienen over BEN?