Klacht BEN: activeren van vervangende simkaart lukt niet

Najat

Na ontvangst van een vervangende sim-kaart heb ik een begeleidend schrijven ontvangen met duidelijke instructies over hoe de sim-kaart te activeren. Activeren moet je doen door te kiezen voor 'status order vervangende simkaart'. Blijkt echter dat na ingelogd te hebben op je persoonlijke pagina deze mogelijkheid in het geheel niet bestaat. Na gebeld te hebben met Ben kreeg ik een medewerker aan de lijn die mij vertelde dat het toch echt aan mij ligt dat ik die mogelijkheid niet zie maar gaat zelf over tot het activeren van de simkaart vanuit Ben. Ik kan het over 2 uur uitproberen. Nu is het prima als ze het zelf activeren. Ik houd er alleen niet van dat niet eerlijk wordt toegegeven dat die mogelijkheid er niet is op de site. De medewerker zei letterlijk dat het aan mij lag en ook nog op een nare toon. Zeer ongepast van Ben! Nu nog maar afwachten of het werkt straks. Ik heb hierdoor niet echt vertrouwen in Ben.

website aanpassen! en klanten niet voor de gek houden!

BEN
    Ik heb u vandaag gesproken. Een bevestiging van dit gesprek heb ik u toegestuurd via e-mail.
    Ik wil u hierbij nogmaals mijn excuus aanbieden voor het ongemak.
    Gerdien van Dijk
    Ben klachtenservice

Ook een klacht indienen over BEN?