Klacht BEN: Afgesloten contract, bleek zonder waarschuwing niet meer te bestaan.

Klachtnummer
# 126800
Gebruiker
Han
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 4 sept. 2015 zou 2 jarig contract van mijn zoon verlopen.
Begin juli mooie verlenging met 500mb gratis en nieuwe iphone 5 s afgesloten.
De levering van dit nieuwe toestel liep helaas fout.
Dit kwam door vakantie van mijn zoon en het feit dat hij dyslectisch is en mails niet goed had gelezen.
Nog steeds in de veronderstelling dat het nieuwe toestel elke dag kon komen bleven wij netjes afwachten. Eind augustus contact gezocht met Ben waar toestel bleef en eind datum contract kwam inzicht. Daar werd ons verteld dat het contract was opgezegd doordat toestel niet geleverd was aan mijn zoon. Werden nu gedwongen een nieuw contract af te sluiten waarop de gratis 500mb niet meer van toepassing zijn.
Voel me door deze slechte communicatie over alles tekort gedaan.
Wisten niet dat aflevering van het toestel bepalend was voor contract.

De oplossing

Alsnog de 500mb extra
gratis erbij voor de looptijd van dit 2 jarig contract.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw Siebring,

    Ik heb u een mail verzonden naar het bij ons bekende adres.

    Met vriendelijke groet,

    Ben
  2. Auteur
    Han
    Datum
    Via telefoon en mail, is de klacht naar tevredenheid opgelost. Mijn zoon heeft nu de extra 500mb gekregen, die in eerste instantie ook bij het contract hoorden. Hartelijk dank!!

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen