Opgelost door BEN: afgesloten naar klachten te veel betaald abonnement

m.velding

Na dat ik Ben reeds 3 keer had geschreven over een rekening waar voor internet op je mobiel betaald moest worden ,terwijl op dat abonnement helemaal geen internet zit.
heb ik de betaling van 2 abonnementen welke ik van Ben had stopgezet
iedere keer betalen voor diensten welke ik niet heb afgesloten was ik niet meer van plan
Ben heeft na de 3e brief eindelijk is een keer contact gezocht per telefoon en verzekerd dat de kosten voor hun rekening waren
ik heb toen medegedeeld dat de openstaande kosten werden voldaan
De kosten zijn binnen een week na het telefonisch contact met Ben over gemaakt op de rekening van Ben
4 dagen later krijg ik een brief met de mededeling dat het contract van 1 van de 2 abonnementen word stop gezet met de mededeling dat ik nog wel even een dikke 500 euro moest betalen voor het contract
ik heb gelijk Ben gebeld maar de telefoniste van de klantenservice , kan helemaal niet ik de stukken kijken en deelt alleen maar mede , dat je moet betalen

Ik wil normaal mijn beide contracten gewoon op een normale manier tot einde contract voldoen,
en niet iedere keer worden geconfronteerd met fouten in de administratie van Ben.
De aanmaning welke U verstuurd hebt is dan ook geheel onterecht .
na 4 brieven te hebben geschreven en maar 1 reactie hier op
Hopend dat dit nu eindelijk eens een keer normaal wordt opgelost.

BEN
    Wij hebben vanmdaag telefonisch contact gehad. Dit gesprek heb ik per e-mail bevestigd.
    Ben klachtenservice
    Mevr. D. Groeneveld
    m.velding
    Indien de afspraak wordt nageleefd zoals het in de ontvangen mail van Ben wordt beschreven ben ik tevreden met de afhandeling.