Klacht BEN: Afgesloten

Klachtnummer
# 115091
Gebruiker
Wil
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Abonnement opgezegd en meteen afgesloten, de telefoon van mijn man hebben ze er ook maar bij afgesloten terwijl dat abonnement nog tot augustus loopt. 2 weken bezig en ze zeggen we werken eraan maar er gebeurt niets.
Mijn man is diabeet en heeft een telefoon echt nodig ivm bellen internist.
Bij KPN maar een nieuw abonnement afgesloten,zodat hij kan bellen en bereikbaar is,kan toch niet!

De oplossing

Wij hebben het zelf voor mijn man opgelost en voelen ons niet verplicht het contract na te komen ivm betalingen omdat mijn man niet kan bellen en ik wil niet betalen omdat ook ik geen service heb op mijn telefoon, heb ook al een andere telefoon en verwacht zonder problemen nummerbehoud!

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen