Klacht BEN: Afspraak inzake oplossing niet nagekomen

FransHermsen

Na mijn eerst klacht volgt nu mijn tweede klacht, de eerst leek afgehandeld omdat ik een positief bericht kreeg ik mocht weg bij Ben zonder kosten 6maanden eerder weg want ze wilde mij blij zien en niet boos houden.
Ik kreeg dus via facebook te horen dat ik het kon gaan regelen en dat de mail zal volgen met daarin de bevestiging over onze afspraak. Ik snel naar Simpel.nl om mijn abonnement over te sluiten waar ik na een aantal dagen een afwijzing van kreeg omdat het contract nog een aantal maanden zou lopen. Mailtje van Ben nog steeds niet gehad .

Ben geeft nu aan dat zij niet kunnen achterhalen wie de belofte gedaan heeft en dat ik contact moet zoeken met Simpel (duh...die wijst me af omdat Ben niets heeft doorgevoerd). Verder is er geen enkele medewerking vanuit Ben en wordt er dus ook niets geregeld. Ik voel me belogen en belazerd door Ben. Alle medewerkers werken langs elkaar heen en gaan niet voorbereid een gesprek in als ze al reageren op je bericht.

Afspraak nakomen en geen lieve slijmerige kaartjes meer sturen, doe dit maar als je alles opgelost heb. Sorry geven is niet meer geloofwaardig als je de afspraak niet nakomt.

Dus ervoor zorgen dat ik weg bij Ben zonder enige (extra) kosten zoals de afspraak is.

De afspraak zoals Ben hem mij stuurde;

Hallo Frans, bedankt voor je bericht terug. Ik heb het voor je nagekeken en dat nummer loopt nog tot 30 September 2015. Ik hoop dat ik je toch tevreden kan krijgen door te zeggen dat ik het voor je geregeld heb. Je mag kosteloos opzeggen. Ik ga dit ook gelijk doorvoeren en zodra het gelukt is ontvang je een bevestiging via de e-mail. Ik hoop dat we op deze manier toch nog op een normale manier uit elkaar gaan. Als je nog vragen voor me hebt, dan hoor ik dat graag Frans. Ik Ben er nog altijd voor je! De groeten van Ben

FransHermsen
    Nog geen resultaat, enige optie is zo snel mogelijk weg bij Ben wat een slecht bedrijf dat niemand hier ingrijpt is onvoorstelbaar...zelfs consumentenbond pakt het niet op (alleen als je lid wordt).

FransHermsen

Ook een klacht indienen over BEN?