Klacht BEN: Afspraken worden helaas niet nagekomen.

GP

Op 28 februari 2015 heb ik een abonnement aangevraagd l. Het toestel is geleverd en daarna heb ik niets meer vernomen over het vervolg, wanneer het abonnement in zou gaan. Na een aantal weken heb ik een aantal keer contact gehad met de klantenservice. Er werd mij steeds gezegd geduld te hebben. Omdat ik met nummerbehoud bij mijn huidige provider weg zou gaan en dit maar niet gebeurde, heb ik al 2 maanden een zeer hoge rekening daar. Uiteindelijk heb ik de klantenservice gezegd dat ik van mijn abonnement af wil zien. Dit is mij ook 3 keer telefonisch toegezegd dat dit zal gebeuren. En dan hoor ik weer niks. Via Facebook contact gezocht, daar is mij verteld dat ik bericht krijg hoe ik de telefoon terug kan sturen en dat het abonnement wordt geannuleerd. Ik stond zelfs op de escalatielijst binnen 24 uur wordt er actie ondernomen, maar ook dit mocht niet baten. Nu wacht ik nog steeds en gaat 11 mei mijn abonnement in, terwijl ik dit niet wil!

Annulering contract. Vrijgeven telefoonnummer, zodat ik deze kan behouden. Retourinformatie sturen, zodat ik het nieuwe, ongebruikte toestel kan retourneren.

Ook een klacht indienen over BEN?