Klacht BEN: al 12 dagen geen bereik

Klachtnummer
# 92341
Gebruiker
bennietblij
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een 2 jarig abonnement bij ben. Afgelopen jaar zelden bereik ik mijn woonplaats en geen bereik in mijn huis. Gemaild. Heel stappenplan gekregeb wat niet hielp. Vervolgens erkennen ze dat het bereik hier slecht is. Ben je mooi klaar mee. Denk zit me tijd maar uit en dan nooit meer Ben. Maar vanaf 1 jan dit jaar heb ik helemaal nergens meer bereik. Ik gemaild. Standaard mail terug dat ik binnen paar dagen geholpen zou worden. Niet gebeurd. Ik weer gemaild niks meer gehoord. Ondertussen kan ik al 12 dagen geen bankzaken online regelen omdat ik geen tancode via sms kan ontvangen. Ik kan niet inloggen op de site van de overheid om zaken te regelen omdat ik geen digid code kan ontvangen via sms. Het is hopeloos en het zal ze een biet zijn.

De oplossing

Ontbinding van het contract en terugbetalen vd laatste termijn. Ben er helemaal klaar mee.

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant, Ik heb u deze ochtend een e-mail gestuurd waarin ik heb gemeld dat het bereik in uw woonomgeving onderzocht wordt.
    Zodra wij hierover bericht hebben ontvangen van onze netwerkbeheerder, zullen wij u informeren.Meer informatie over dit onderzoek kunt u lezen in mijn e-mail.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice
  2. Auteur
    bennietblij
    Datum
    Dat is geen voorstel tot afhandeling. Ik heb nergens bereik sinds 1 jan. Vorig jaar hebben jullie al toegegeven dat ik in mijn woonplaats slecht bereik heb. Dat was mn klacht helemaal niet. Wat een nonsens antwoord weer zeg.
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,U heeft op 19 januari een e-mail ontvangen over de uitslag van het technisch onderzoek. U mag het abonnement vanwege het slechte bereik beeindigen.Lees uw e-mail voor de opties en de voorwaarden.Met vriendelijke groet,
    Ben klachtenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen