Opgelost door BEN: al 2 maanden niet aangesloten

Sally

Ik heb door fouten van Ben al 2 maanden niet aangesloten (3 augustus zou mijn nummer worden overgezet naar Ben, maar die is aan de verkeerde klant gegeven). Het nummer zou 5 oktober alsnog naar mij worden overgezet, maar dat is niet gebeurd.

Ik ben hierdoor al 2 maanden niet bereikbaar voor banken, verzekeringen en andere instanties en ik kan hen ook niet bereiken. Mijn familie kan mij niet bereiken als er iets is met mijn zieke opa. Ik kan geen alternatieve routes opzoeken als het OV vast zit. Ik ben zelfs afhankelijk van anderen om de Ben klantenservice te bellen.

Ben vertelde eerst dat het aan mijn vorige provider lag, dus ik heb weken lang van provider naar provider gebelt om te zorgen dat mijn oude providor het nummer vrij geeft, zodat Ben het kan oppikken. Toen ik er bij toeval achter kwam dat mijn nummer al in gebruik was door een Ben klant, heb ik Ben gebeld en ze zeiden dat ze het gingen oplossen. Ik heb er nog 2 weken achteraan gebeld omdat ik maar niks hoorde.

- Ik wil dat mijn nummer alsnog word overgezet en ik weer bereik heb
- Ik wil schadevergoeding vergoeding voor het ongemak dat ik heb gehad omdat niemand mij kan bereiken en ik niemand kan bereiken.

Sally
    Hartelijk dank voor het tijdelijke nummer! Jammer dat het zo moest
    De nieuwe nummeroverzet datum is btw in het verleden, ik zal morgen even bellen.

Graag zou ik nog een vergoeding krijgen voor het 2 maanden niet berijkbaar zijn, en alle fouten die jullie gemaakt hebben:
    2x mislukte nummer portatie, het verschaffen van onjuiste informatie, informatie mails beloven die jullie niet sturen, vergeten mijn klachten door te geven aan de juiste afdeling. Helaas 500 tekens, anders meer uitgelegd.
    Sally
    Heel fijn dat Klachtencompas je motiveerd om mij weer aan te sluiten en mij eindelijk de mogelijkheid te geven mijn klachten the uiten
    Jammer dat je steeds mijn vraag negeert om schade vergoeding. Zou je kunnen reageren? Ik heb hier zo'n 4 weken geleden om gevraagd en nooit reactie gehad. Ik vind dat ik er recht op heb omdat ik 2 maanden niet berijkbaar ben geweest door fouten van jullie, en nu nog steeds een ander nummer heb. Dit is niet de service 'nummerbehoud' die jullie beloven op de site
    Sally
    Fijn om te horen dat ik aan het eind compensatie kan krijgen en dat jullie me dit maal zo goed op de hoogte houden!
    Ik ben wat minder tevreden met de duur van de nieuwe poging. Kan mijn case prioriteit krijgen, gezien jullie al zoveel fouten gemaakt hebben? In dit tempo gaat het nl. weer 2 maanden duren:
    Ik ben nu weer 2 weken bezig en nummerbehoud is net goedgekeurd. Nu moeten jullie nog een aanvraag doen en accepteren (gok: 1,5 week), en overzetting plannen (gok: 3 tot 5 weken)
    Beste Ben,
    Hartelijk bedankt voor het overzetten van mijn nummer! Ik ben zeer tevreden met de snelheid waarop dit is gegaan! Echt een positieve verassing!

Nu dit eindelijk is afgehandeld, Zouden jullie nu nog kunnen uitzoeken hoeveel schadevergoeding ik van julllie krijg voor de maanden dat ik niet berijkbaar ben geweest?

Met blijde groeten,
    Beste Ben,

Ik ben tevreden met de snelheid waarmee ik mijn eigen nummer heb teruggekregen. Ook het voorstel voor vergoeding ben ik erg blij mee!
    Echter is er in het verleden bij jullie intern al zoveel mis gegaan, dat ik eerst het geld op mijn bankrekening wil zien voordat ik jullie voorstel vertrouw. Ik hoop dat daar begrip voor is.
    Als ik de vergoeding heb ontvangen zal ik deze klacht als een tevreden klant afsluiten.

Vriendelijke groeten,
    Beste Sally,
    Ik kan begrijpen dat u eerst wilt aankijken of alles goed verloopt. De compensatie zal echter worden verrekend met de facturen. Dit betekend dat de eerste paar facturen niet geïnacsseerd zullen worden.
    Beste Ben,

Dat is verhelderend :). Welke datum incasseren jullie normaal? Als het daarna nog niet geincasseerd is weet ik dat het goed zit :)

Vriendelijke groeten,
    Beste Sally,
    De factuur plaats ik tussen de 14e en de 19e op uw persoonlijke 'Ik Ben' pagina. Op de factuur welke deze maand uitkomt zult u de credit ook terugzien. Tussen de 20e en de 24e incasseer ik de factuur.
    Beste Ben,

Ik zie dat de vergoeding op de factuur staat :). Hartelijk dank! Ik vertrouw er op dat het nu goed komt.

vriendelijke groeten,
    Sally
    Voor mijn Klachtcompas-klacht had Ben er echt een zooitje van gemaakt en werd ik al twee maanden aan het lijntje gehouden.
    Door Klachtcompas heeft Ben deze shitzooi in 2 weken opgelost. Klasse!
    Wel jammer dat Ben pas klantvriendelijk wordt als je ze onder druk zet.

Ook een klacht indienen over BEN?