Klacht BEN: Al 3 weken niet kunnen bellen/smsen/internetten. Klachten van anderen worden wel beantwoord

Klachtnummer
# 122057
Gebruiker
Gerlinde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 weken geleden van sim only naar abonnement met telefoon gegaan. Na veel bellen en veel beloftes nog steeds geen oplossing. Ik zie dat er op andere klachten al snel gereageerd wordt. Lijkt me toch niet teveel gevraagd deze klacht nu wel eens op te lossen. Als ik probeer te bellen krijg ik melding. "sorry uw aansluiting is niet geldig". De technische dienst wist het ook niet meer zou een officiële klacht aanmaken. Vrijdag alweer een week geleden, nog steeds niet gehoord. Wanneer krijg ik eindelijk een reactie?? Heb in afgelopen weken minimaal 4 uur met BEN aan de lijn gehangen.

De oplossing

Zorgen dat ik kan bellen/sms-en en internettten. En schadevergoeding voor 3 weken geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement. Daardoor kosten moeten maken met vaste telefoon en vergoeding kosten voor minimaal 4 uur aan de telefoon hangen met BEN, waarvoor ik vaste telefoon heb moeten gebruiken aangezien mobiel het niet doet.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Gerlinde,

    Je klacht is opgepakt via Klacht ID:121138


    Met vriendelijke groet,

    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen