Klacht BEN: Al 3 weken niet kunnen bellen/smsen/internetten. Klachten van anderen worden wel beantwoord

# 122057
Gerlinde

3 weken geleden van sim only naar abonnement met telefoon gegaan. Na veel bellen en veel beloftes nog steeds geen oplossing. Ik zie dat er op andere klachten al snel gereageerd wordt. Lijkt me toch niet teveel gevraagd deze klacht nu wel eens op te lossen. Als ik probeer te bellen krijg ik melding. "sorry uw aansluiting is niet geldig". De technische dienst wist het ook niet meer zou een officiële klacht aanmaken. Vrijdag alweer een week geleden, nog steeds niet gehoord. Wanneer krijg ik eindelijk een reactie?? Heb in afgelopen weken minimaal 4 uur met BEN aan de lijn gehangen.

Zorgen dat ik kan bellen/sms-en en internettten. En schadevergoeding voor 3 weken geen gebruik kunnen maken van mijn abonnement. Daardoor kosten moeten maken met vaste telefoon en vergoeding kosten voor minimaal 4 uur aan de telefoon hangen met BEN, waarvoor ik vaste telefoon heb moeten gebruiken aangezien mobiel het niet doet.

BEN
    Beste Gerlinde,

Je klacht is opgepakt via Klacht ID:121138

Ben

Ook een klacht indienen over BEN?