Klacht BEN: Al dagen geen contact, na vele pogingen per mail/facebook/telefoon - nieuwe simkaart/abbo - geen service!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 121693
Gebruiker
fjg
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Al dagen geen contact, na vele pogingen per mail/facebook/telefoon - nieuwe simkaart/abbo - geen service!!

Ben, waar ben je? wanneer neemt u contact met mij op.?

Gewenste oplossing

Een werkend abbonement.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

    Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
  2. Auteur
    fjg
    Datum
    Duurde eindeloos lang en niet duidelijk waarom. Zeer moeilijk om ben te bereiken. Onmogelijk per mail, telefoon en uiteindelijk alleen wat reactie via Facebook.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen