Klacht BEN: Al maanden lang geen toestel meer in bezit maar wel betalen en geen compensatie

Estelle

Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten en niet bij een ander bedrijf!!dus jullie moeten je eigen problemen oplossen en niet de klant ervoor laten opdraaien!ik als klant verwacht dat ik een toestel ontvang wat naar behoren werkt. Dit was niet het geval en nu schuiven jullie alles op mij en een ander af zodat jullie van mij af zijn. Nogmaals ik als klant heb alles bij jullie lopen, het betreft een groot probleem van een toestel wat bij jullie vandaan komt dus jullie moeten dit voor mij oplossen. Net als een mediamarkt of bcc doet!!! Hier breng ik hem heen en lossen ze alles voor mij op zonder dat ik zelf maar ook ergens achteraan hoef.
Ik ben heel erg kwaad over hoe vreselijk Ben met mij omgaat.
Zo kwaad dat ik de reclames op tv en radio uitzet en winkels uitloop om mijn humeuf niet te verpesten!!!

Een nieuw toestel of mijn toestel gerepareerd retour
Of alle kosten retour die ik nu voor het toestel betaal maar er al bijna een half jaar niet meer over bezit

BEN
    Beste Estelle,

Er is u meerdere malen een aanbod gedaan. Meer dan dat aanbod kan ik u niet aanbieden.

Ben
    Estelle
    Een aanbod gedaan??? Om het toestel kapot terug te sturen? Dat is geen aanbod!!!
    BEN
    Beste Estelle,

Ik kan enkel de kosten vergoeden voor het retour sturen van uw toestel. Verder kan ik u niks aanbieden.

Ben
    Estelle
    Ben komt niet met een voorstel!!! Ze handelen telkens mijn klacht af om maar direct van mij af te zijn.

Estelle

Ook een klacht indienen over BEN?