Klacht BEN: Al maanden lang geen toestel meer in bezit maar wel betalen en geen compensatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 156212
Gebruiker
Estelle
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij jullie een abonnement afgesloten en niet bij een ander bedrijf!!dus jullie moeten je eigen problemen oplossen en niet de klant ervoor laten opdraaien!ik als klant verwacht dat ik een toestel ontvang wat naar behoren werkt. Dit was niet het geval en nu schuiven jullie alles op mij en een ander af zodat jullie van mij af zijn. Nogmaals ik als klant heb alles bij jullie lopen, het betreft een groot probleem van een toestel wat bij jullie vandaan komt dus jullie moeten dit voor mij oplossen. Net als een mediamarkt of bcc doet!!! Hier breng ik hem heen en lossen ze alles voor mij op zonder dat ik zelf maar ook ergens achteraan hoef.
Ik ben heel erg kwaad over hoe vreselijk Ben met mij omgaat.
Zo kwaad dat ik de reclames op tv en radio uitzet en winkels uitloop om mijn humeuf niet te verpesten!!!

De oplossing

Een nieuw toestel of mijn toestel gerepareerd retour
Of alle kosten retour die ik nu voor het toestel betaal maar er al bijna een half jaar niet meer over bezit

4 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Estelle,

    Er is u meerdere malen een aanbod gedaan. Meer dan dat aanbod kan ik u niet aanbieden.

    Met vriendelijke groet,

    Ben
  2. Auteur
    Estelle
    Datum
    Een aanbod gedaan??? Om het toestel kapot terug te sturen? Dat is geen aanbod!!!
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Estelle,

    Ik kan enkel de kosten vergoeden voor het retour sturen van uw toestel. Verder kan ik u niks aanbieden.

    Met vriendelijke groet,

    Ben
  4. Auteur
    Estelle
    Datum
    Ben komt niet met een voorstel!!! Ze handelen telkens mijn klacht af om maar direct van mij af te zijn.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Estelle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen