Klacht BEN: Annuleren abonnementsaanvraag wordt niet bevestigd

TvO

Sinds 4 maart 2015 probeer ik een abonnementsaanvraag bij Ben te annuleren. De eerste keer belde ik naar de klantenservice, keurig binnen de twee weken bedenktermijn, maar ik ontving niet binnen 5 werkdagen een e-mail om de annulering te bevestigen. Na vijf dagen opnieuw gebeld. Er was iets mis gegaan. Annulering ging op nieuw in gang gezet worden.
Op 10 maart ontving ik een email met de mededeling dat nummerbehoud niet gelukt was en dat als ik niets deed het abonnement diezelfde dag in zou gaan. Opnieuw gebeld, na 20 minuten in de wacht de situatie opnieuw uitgelegd. De medewerker snapte niet waar het mis ging maar annulering zou opnieuw in gang gezet worden. Nu is het 10 dagen later en nog steeds niets vernomen.
Zojuist heb ik weer 45 minuten in de wacht gestaan bij de klantenservice en toen was de batterij van mijn telefoon leeg. Ik heb een formulier ingevuld, maar wil ook hier mijn klacht graag melden.

Per omgaande een e-mail waarin bevestigd wordt dat de abonnementsaanvraag is geannuleerd.

BEN
    Geachte mevrouwWij hebben getracht u te bellen, maar
    hebben u helaas niet bereikt.
    Wij proberen het op een later tijdstip opnieuwMet vriendelijke groet,
    Ben Klachtenservice
    TvO
    Het is fijn dat Ben geprobeerd heeft mij te bellen. Ik zit echter niet te wachten op een telefoontje, maar sinds 4 maart op een e-mail dat het abonnement geannuleerd is. In plaats daarvan ontving ik vandaag een mail over de werkzaamheden, mijn factuur en wordt mij veel plezier met mijn abonnement gewenst........
    BEN
    Geachte mevrouw,De reden voor onze belpoging was omdat het contract waarover u het heeft
    op naam van een ander staat. In het kader van privacy kunnen wij niet
    zonder de toestemming van ons contractant infomatie doorgeven aan derden.Mocht u toegang hebben tot de e-mail van ons klant, kunt u
    ons communicate inzien .Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Ben Klachtenservice
    TvO
    Jullie hoeven ook helemaal niet met mij te communiceren. Een e-mail naar het e-mail adres van de contractant met daarin annulering zoals telefonisch beloofd op 4 maart én op 10 maart is het enige wat we vragen. Overigens sta ik nu al weer 40 minuten bij jullie in de wacht aan de telefoon.....
    TvO
    Op het moment van verzenden van mijn vorige reactie vandaag, kreeg ik eindelijk de klantenservice aan de lijn. De aardige dame meldde dat de e-mail met annulering verzonden was om 11.44. Die e-mail was nog niet binnen om 13.00 u, maar dat kan aan de stroomstoring in Noord-Holland liggen.
    We wachten nog even af!

Ook een klacht indienen over BEN?