Klacht BEN: Annulering abonnement

Klachtnummer
# 129579
Gebruiker
Anouk
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Mijn contract zou per mei 2015 aflopen bij Ben. Ik wilde daarom verlengen. Echter was er iets fout gegaan bij het aanvragen van de verlenging. De vrouw aan de klantenservice zei dat zij daarom eerst de verlenging moest annuleren, zodat ik opnieuw de juiste verlenging aan kon vragen. Het heeft echter ruim vier maanden geduurd voordat die aanvraag geannuleerd werd. In de tussentijd had ik geen telefoon, aangezien ik bij de verlenging ook een telefoon aangevraagd had. Ik heb ongeveer iedere week twee keer naar de klantenservice gebeld, zonder veel resultaat. Ik ben door sommigen niet eens geholpen, omdat het abonnement niet op mijn naam staat, terwijl anderen er geen problemen mee hadden om mij te helpen. Daarnaast heb ik mij zelfs genoodzaakt gevoeld om twee keer bij het hoofdkantoor langs te gaan. De eerste keer dat ik hier geweest was, had ik zwart op wit staan dat ik bij jullie weg mocht met nummerbehoud, maar alsnog heeft het ruim een maand geduurd voordat ik daadwerkelijk weg kon.

Gewenste oplossing

Volgens de klantenservice moet ik alsnog mijn rekeningen betalen van de afgelopen maanden. Hier ben ik het dus volledig niet mee eens, dit geld zou ik dan ook graag weer terug zien op mijn rekening. Daarnaast zou ik graag een compensatie krijgen van jullie kant voor al het ongemak van de maanden waarin ik aan jullie vastzat, en ook nog eens voor het feit dat ik pas na ruim twee maanden eindelijk excuses kreeg aangeboden vanaf jullie kant! Ook verwacht ik een compensatie voor alle tijd die ik kwijt geweest ben om naar jullie te bellen, de kosten die ik heb gemaakt door met mijn huidige provider te moeten bellen wanneer jullie een verzoek tot nummerbehoud weer eens hadden afgekeurd en de kosten voor de reizen naar jullie hoofdkantoor.

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    Anouk
    Datum
    er wordt gezegd dat ik gebruik heb gemaakt van mijn abonnement, dit is tot daar aan toe. maar wanneer ik kosten maak buiten mijn abonnement om (3 euro sms en 4 cent bellen in het buitenland, waarover ik ook geen smsje heb gekregen mbt de extra kosten) moet ik ook mijn abonnementskosten betalen, wat ik niet snap. daarnaast wordt er niet in gegaan op mijn wens tot compensatie buiten het abonnement om
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen