Klacht BEN: Annulering bestelling duurt te lang

Klachtnummer
# 124588
Gebruiker
Leoniekerssens
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 27 juli j.l. heb ik een sim-only abonnement bij jullie besteld. Op 7 augustus heb ik, in overeenstemming met de bestelvoorwaarden( binnen 14 dagen annuleringsrecht), deze geannuleerd door een ondertekend formulier op te sturen. Dit zou 2 werkdagen duren.
Inmiddels heb ik echter nog niets gehoord. Wel heb ik 2x gebeld, gemaild én een Facebook-bericht gestuurd maar het enige wat ik te horen krijg is dat jullie ermee bezig zijn het te verwerken.
Vóór 26 augustus moet mijn huidige abonnement opzeggen. Maar als ik een nieuw abonnement wil afsluiten, moet eerst de annulering van deze bestelling verwerkt zijn. Ik hoop dus dat jullie mijn probleem snappen.

De oplossing

Volledige annulering van mijn bestelling, zodat ik een nieuw abonnement kan aanvragen, uiterlijk dinsdag 25 augustus a.s.
Bevestiging hiervan naar mij gecommuniceerd z.s.m. s.v.p.

3 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,

    U heeft via e-mail een reactie ontvangen .

    Met vriendelijke groet,
    Ben Klantenservice
  2. Auteur
    Leoniekerssens
    Datum
    Beste klantenservice,
    Een reactie is niet gekomen, alleen een automatisch bericht dat mijn abonnement geactiveerd is. Ik heb mijn abonnement geannuleerd dus dit klopt niet. Dit is ook niet wat ik heb verzocht. Als jullie dit niet onmiddellijk rechtzetten ga ik jullie in gebreke stellen.
    Ik wacht een reactie af en zal binnen enkele dagen tot verdere actie hiertoe over gaan. Mijn geduld is op.
    Met vriendelijke groet,
    Leonie Kerssens
  3. Auteur
    BEN
    Datum
    Geachte mevrouw Kerssens,

    Zojuist heb ik u gesproken naar aanleiding van de niet aangekomen mail.

    Ik ga er vanuit dat alles nu is opgelost.

    Met vriendelijke groet,

    Ben

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen