Opgelost door BEN: Annuleringsverzoek wordt niet verwerkt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 110429
Gebruiker
KarinWittens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds 24 maart ben ik bezig mijn verlenginsgsverzoek te annuleren bij Ben.
Inmiddels 5 telefoontjes later in een tijdsbestek van 2 maanden, kan ik nog steeds geen abonnement bij een andere provider afsluiten omdat Ben mijn order niet cancelt.
Ik hang steeds tussen de 30 en 60 minuten aan de telefoon. Er wordt mij steeds verzekerd dat een andere afdeling er mee aan de slag zal gaan.
Inmiddels is de telefoonwinkel er ook al 2 telefoontjes en een mail aan kwijt. Maar ik kan, 2 maanden later, nog steeds niet verder.... Wat kan ik nog doen om het geregeld te krijgen?!

De oplossing

Ik wil dat mijn order uit alle systemen van Ben verwijderd wordt zodat ik over kan stappen naar een andere provider met nummerbehoud.

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice
  2. Auteur
    KarinWittens
    Datum
    Heb nu bericht gehad dat mijn order in alle systemen is verwijderd en dat ik met n nieuwe provider verder kan.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
KarinWittens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen