Klacht BEN: Bedrag van rekening ondanks toezegging

Klachtnummer
# 112804
Gebruiker
Niels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

N.a.v. een klacht ben toegezegd dat ik EUR 22.00 compensatie ontvangen
zie mail hieronder.

Nu wordt vandaag 05-06 toch EUR 22.00 van mijn rekening afgeschreven
proberen bellen wordt wederom niet opgenomen en tijden in de wacht.
Beste Niels,

Je hebt op 30 april jl. via Klachtenkompas aangegeven dat jouw nieuwe simkaart nog niet is geactiveerd. Ik begrijp dat dit vervelend is en bied je mijn excuses aan voor het ontstane ongemak.
Ik heb jouw nieuwe simkaart met simnummer 8931162112900149332 per direct geactiveerd. Heb je deze simkaart al in jouw telefoon zitten? Doe dan jouw telefoon eerst uit en dan opnieuw weer aan. Voor het ontstane ongemak heb ik je een vergoeding gegeven van 22.50 euro. Deze vergoeding wordt verrekend met de factuur die je in juni krijgt.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.




De oplossing

Bedrag teruggestort op mijn rekening en een goede excuus van Ben
want ik zit nog steeds op nieuwe simkaart etc te wachten.

1 reactie

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste klant,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben klantenservice

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen