Klacht BEN: Beeindiging via contactformulier wordt niet gelijk in behandeling genomen

Klachtnummer
# 147199
Gebruiker
isajus
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb een sim only maand abonnement die maandelijk opzegbaar is. Heb op 1-1-2016 via contactformulier mijn opzegging doorgegevens, volgens procedure op Ben site en aangegeven dat ik per 1-2-2016 geen abonnement meer bij heb Heb. Krijg Ik op 5-1-2016 een reactie email met info hoe ik moet opzeggen. Waarop ik op diezelfde reageer met dat is wat ik reed heb gedaan, nu gaarne ontvang ik een bevestiging dat ik per 1-2-2016 geen abonnement meer bij je hebt. Krijg ik vandaag 7-1-2016 een reactie mail, jammer dat je weggaat, met datum beeindiging per 7-2-2016, daar heb ik niet om gevraagd.

De oplossing

opzegging ingangsdatum per 1-2-2016 .

2 reacties

  1. Auteur
    BEN
    Datum
    Beste Denise,
    Er is een reactie per e-mail naar u verzonden.
    Met vriendelijke groet,
    Ben
  2. Auteur
    isajus
    Datum
    ik heb uiteindelijk een bevestiging van BEN ontvangen met opzegdatum 1-2-2016

Ook een klacht indienen over BEN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen